A journey of a thousand memories, begins with a single step.

27 juli 2015 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Om 10 uur 's ochtends zou ons vliegtuig vertrekken richting Curaçao. Enkele passagiers had de bagage wel ingecheckt, maar kwamen niet opdagen. Vanwege veiligheidsmaatregelen moest die bagage weer uit het vliegtuig gehaald worden. Zo'n driekwartier later konden we vertrekken naar onze vakantiebestemming.

Op de enorme turbulentie van zo'n 2 uur na, hebben wij een prima vlucht gehad met de KLM. De turbulentie veroorzaakte bij verschillende mensen in het vliegtuig (waaronder enkele van ons) wat spanning, zweet en misselijkheid op. Tijdens onze reis werden wij goed in de watten gelegd door de bemanning van onze boeing 747-400. Het eten smaakte (voor vliegtuigvoedsel) zeker goed.

Nadat we Hato (het vliegveld van Curaçao) verlaten hadden, zijn we met de taxi richting het Hilton Hotel gereden. Heerlijk om na zo'n lange reis aan te komen in je kamer met uitzicht op zon, zee en strand. Uiteraard hebben wij de rest van de middag en avond doorgebracht op het privé strand dat bij ons hotel hoort.

1. Jac lisman:
    28 juli 2015
    Hi Puck,
    Al snel je eerste verhaaltje en foto's. Jammer dat jullie zo'n zware turbulentie hebben gehad,maar denk altijd eraan,dat een vliegtuig het makkelijk kan hebben!
    Hier nog koud en regenachtig, hopen loop vd week beter.
    Geniet, ook moeder, vader en broer.
    Gr., oma en opa en natuurlijk dikke kus
  2. Joep:
    28 juli 2015
    Leuk berichtje weer! Fijne dag vandaag en lekker genieten maar..